Αληθινή εξομολόγηση: Το Δεσποινάκι δεν ήθελε από πίσω – «Ήπιε λίγο παραπάνω και μου άνοιξε το φερμουάρ»

zeygariflirt-696x365
Με λένε Γιάννη και είμαι 18, τρίτη Λυκείου φέτος. Είμαι γύρω στο 1,80 και είμαι εμφανισιμος λενε… Κανω αρκετη γυμναστικη. Νταξει, δεν ειμαι και κανας μποντιμπιλντερας, αλλα βλεπομαι.
Στο γυμναστήριο που πηγαίνω λοιπόν, συναντάω μια μέρα μια συμμαθήτρια μου, που κάνουμε πολύ παρέα από την 1η λυκείου και έχουμε μεγάλη οικειότητα μεταξύ μας. Παρ’οτι δεν έχουμε κάνει ποτέ τίποτα (φάση και τέτοια), πάντα πλανάται μεταξύ μας κάτι σαν μια ερωτική υπόνοια…

Είναι δύσκολο να το εξηγήσει κανείς. Εγώ, αρχικά ήθελα να κάνω κάτι μαζί της, αλλά σύντομα τα παράτησα και μείναμε απλά φίλοι. Πάντα όμως, κ… με την κ… της. Έχει μαλλιά καστανά, λίγο πιο πάνω από τους ώμους, είναι λεπτή και καλλίγραμμη, έχει στητό και μέτριο (σε μέγεθος) στήθος, και έχεις αρκετό… πράγμα για να πιάσεις.
Ειναι κοντουλα, γυρω στο 1,60 και εχει αυτη την απιστευτη κ…, που μας κανει ολους στην ταξη να κ…. Συνηθως φοραει Κολλητες ή ξωμεσες και ξωπλατες μπλουζες, απο κατω φορμες ή κολαν και παντα, μα παντα στριγκακια. Εκεινη την ημερα ειχε μια κολλητη μπλουζα, μια ζακετα και ενα κολλητο αθλητικο παντελονι με στρινγκ-φυσικα- απο μεσα.
Πάω κι εγώ και της λέω «πως κι από δω μωρή;;».

Είπα να αρχίσω γυμναστική, να σφίξει λίγο το κ…λαράκι μου

Με βλέπει, χαμογελάει και λέει «ε, είπα κι εγώ να αρχίσω γυμναστική, να σφίξει λίγο ακόμα το κ… μου». Μπορώ να πω, ότι αυτό

                                                                                                   Μετ. σε ιστότ.
Loading...
Loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.