Eξομολόγηση που σοκαρει Το έκανα με τον μπαμπά κάποιου φίλου μου


Είμαι μαθήτρια στην τρίτη τάξη Λυκείου. Ο Πάνος είναι συμμαθητής μου και κολλητός μου, κάνουμε παρέα τα τελευταία δύο χρόνια και είναι γ@μάτο παιδάκι. Στις αρχές που κάναμε παρέα δεν πήγαινα συχνά σπίτι του γιατί ντρεπόμουνα.
Έμενε με τον μπαμπά του γιατί είχαν χωρίσει οι γονείς του και η μαμά του έμενε πια με τη νέα της οικογένεια.

Όταν ήταν τα γενέθλια του Πάνου είχε κανονίσει πάρτι στο σπίτι και εκεί ήταν που πήγα για πρώτη φορά. Φόρεσα τα σέ3ι ρουχαλάκια μου γιατί εκεί θα ήταν και ένας συμμαθητής μας, που μου άρεσε πολύ. Φόρεσα λοιπόν ένα λευκό φορεματάκι αρκετά κοντό με ντεκολτέ και από μέσα (σκόπιμα), ένα μαύρο στρινγκάκι. Οφείλω να ομολογήσω ότι ήμουν πολύ σέ3ι και στο δρόμο που πήγαινα άκουσα διάφορα σχόλια.

Έφτασα νωρίς για να βοηθήσω τον Πάνο με τις ετοιμασίες και εκεί τον βρήκα με τον πατέρα του να προσπαθούν να φτιάξουν το χώρο. Με το που με είδε ο Πάνος τα έχασε λιγάκι και μου είπε ότι ήμουν κούκλα. Φυσικά ο Πάνος δεν με έβλεπε πονηρά!! Και τότε με σύστησε στον πατέρα του, έναν ψηλό γύρω στα σαράντα, ωραίο άντρα με την τυπική εμφάνιση ώριμου άντρα που ξελογιάζει κοριτσάκια σαν και μένα. Τον είχα ερωτευτεί!! Τον κοίταζα και δεν μπορούσα να αρθρώσω λέξη, ήταν κούκλος! Είχα χαθεί στα καταγάλανα του μάτια.
  "Εσύ είσαι η Μαρία, που μου λέει συνέχεια ο Πάνος;" με ρώτησε χαμογελαστά και τα μαγουλάκια μου κοκκίνισαν με μιας. 

Με κοίταγε αδιάκριτα από πάνω μέχρι κάτω και το βλέμμα του είχε κολλήσει..........
Loading...

Loading...
Μετ. σε ιστότ.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.