O κολλητός του πρώην, μου έσκισε το κωλαράκι

fort66789
Είχαμε πολλούς μήνες να βρεθούμε με τον Αλέξανδρο. Τελευταία φορά που τον είδα ήταν σε κάποια φιλική συνάντηση, όπου κι οι δύο συμπεριφερόμασταν σαν να μην τρέχει τίποτα. Αυτός στο μεσοδιάστημα είχε βρει μία κοπέλα του και όλα έδειχναν να πηγαίνουν καλά μεταξύ τους. Δεν είχα λόγο να τον ενοχλήσω, δεν είχε λόγο να με ενοχλήσει.

Δεν είναι ότι τον είχα κι απωθημένο να πω την αλήθεια. Είχαμε παρθεί μερικές φορές, έντονα κι άγρια, τόσο που πραγματικά το είχα ευχαριστηθεί χωρίς να έχω δεύτερες σκέψεις, παρά το γεγονός ότι ήταν κολλητός ενός πρώην μου. Εξάλλου ό,τι έγινε, έγινε αφού είχαν τελειώσει όλα με το φίλο του.

Η ζωή τα έφερε έτσι ώστε να μου γυρίσουν οι αναμνήσεις ένα μοιραίο βράδυ...

Είχαμε πάει με την παρέα μου σε μία συναυλία όπου ήξερα ότι θα ερχόταν κι αυτός, είχαμε κοινούς γνωστούς οπότε περίμενα πως θα έμπαινε στην παρέα μας νωρίτερα ή αργότερα. Πράγματι, λίγα λεπτά αφού είχαμε καταφέρει να μπούμε στο χώρο, μας εντόπισε κι ήρθε να μας χαιρετίσει. Αγκαλιές, φιλιά, αστειάκια, γενικότερο catch-up και συζήτηση για τον καλλιτέχνη που επρόκειτο να εμφανιστεί επί σκηνής.
Άρχισα να τον παρατηρώ πιο έντονα στο ημίφως του συναυλιακού χώρου. Ήταν ευδιάθετος, άνετος, έκανε πλάκα με όλους και γενικά ήταν η ψυχή της παρέας. Στοιχεία που συνέθεταν ένα πολύ ελκυστικό προφίλ, ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψιν το ότι ήξερα πως στο κρεβάτι ήταν απίστευτα καυλιάρης. Βέβαια αυτό το ήξερα μόνο εγώ και φυσικά δεν τολμούσα να το εξωτερικεύσω.

Κι εκείνος βέβαια έδειχνε να με παρακολουθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Πρόσεξα ότι το βλέμμα του έπεσε 2-3 φορές στο
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ.... Επίσκ. σε ιστότ.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.