Αληθινή ερωτική ιστορία: «Πήρα τον κολλητό του πρώην μου και έναν φίλο μας!»

trio__1_
H χωρισμένη είχε πάρα πολλά απωθημένα και ήθελε να κάνει πράξη την σεξουαλική της φαντασίωση με δύο άνδρες, σε αυτή την ερωτική ιστορία.
Μάλιστα ο ένας παρτενέρ ήταν φίλος του πρώην της.
Αναλυτικά η ιστορία: «Μόλις είχα χωρίσει και ομολογώ είχα πολλά απωθημένα. Κάθε μέρα ζούσα για να έρθει η νύχτα και να γνωρίσω αυτόν που θα με έκανε να περάσω τρεις τέσσερις ώρες γεμάτες απανωτούς οργασμούς.
Ημουν ελεύθερη, δεν με ένοιαζε τίποτα και κανένας. Ημουν, όπως κάποτε έλεγε και η Βάνα, ο άντρας του εαυτού μου. Πήγα με πολλούς.
Με άλλους πέρασα καλά και με άλλους μέτρια. Άσχημα, σχεδόν ποτέ. Αξέχαστα, σίγουρα μία. Και ίσως γι αυτό ευθύνεται το γεγονός ότι εγώ ήμουν μία, ενώ το αντρικό στοιχείο διπλό. Μία γυναίκα, δύο άντρες. Η απόλυτη φαντασίωση κάθε γνήσιας απογόνου της Αφροδίτης. Οσο και αν σου ακουστεί ψέμα, τίποτα δεν είχε προσχεδιαστεί. Κι έτυχε, δηλαδή, και πέτυχε. Τι κι αν τους γνώριζα;
Ο ένας κολλητός ήταν του πρώην μου κι ο άλλος κοινός μας φίλος. «Σκύλα» θα με χαρακτηρίζεις τώρα από μέσα σου. Ξέρεις κάτι; Μπορεί και να έχεις δίκιο.
Ας μπούμε όμως στο ψητό

Loading...
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.