Εξομολόγηση που σοκάρειTo εκανα Με την καθηγήτρια στην τριήμερη

ekdromi-mathites-penthimeri
Λέγομαι Δημήτρης είμαι 18 χρονών και ζω σε ένα χωριό κοντά στο Αγρίνιο. Είμαι γύρω στο 1.75 72 κιλά,μελαχρινός με τατουάζ στο πόδι και ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο όσο να’ ναι είμαι αρκετά γεροδεμένος και εμφανίσιμος (έτσι πιστεύω δηλαδή).
Στο σχολείο μου είχαμε μια καθηγήτρια πολύ καύλιαρα 30-35 χρονων Φιλιώ την ελεγαν…γύρω στο 1.70 ξανθιά με τεράστιο κώλο και πολύ μεγάλα βυζιά και σκύλα στο πρόσωπο.. στο σχολείο συχνά ερχόταν με κολλητά τζιν και από μέσα στριγκάκια κάθε μέρα.
Τα βλέπαμε συνέχεια με τα παιδιά και οι πούτσες μας γινόταν πέτρα! την είχαμε παίξει πολλές μαλακίες.Φέτος πήγαινα δευτέρα λυκείου και πριν 5-6 με το σχολείο μου πήγαμε 3ήμερη εκδρομή στην Ξάνθη πριν το Πάσχα και φυσικά μας συνόδεψε και αυτή.. σε όλη την διαδρομή την κοιτούσα και με καύλωνε αφάνταστα, σταματήσαμε να φάμε στα Γιάννενα αυτή πήρε ένα καφέ και άρχιζε να τον πίνει και να καπνίζει..για να μην τα πολυλογώ μετά από 7-8 ώρες ταξίδι φτάνουμε Ξάνθη! Τακτοποιούμαστε στα δωμάτια μας εγώ, 3κλινο με άλλα 2 παιδιά…δίπλα από το ξενοδοχείο ευτυχώς υπήρχε σούπερ-μάρκετ και αγοράζαμε από εκεί τα απαραίτητα…(ποτά,φαγητό και καπότες βέβαια)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...
. Επίσκ. σε ιστότ.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.