Αληθινή εξομολόγηση:Είμαι η Τούλα από τη Βούλα και δεν χορταίνω να…

ginaika_gkomena
Είμαι παντρεμένη με τον Δημήτρη που είναι 45 χρονών και μου παρέχει μια άνετη από οικονομικής άποψης ζωή, μια και βρίσκεται καταξιωμένος επαγγελματικά, αλλά δεν μπορώ να πω ότι περνάω το ίδιο καλά και στην σ@ξουαλική μου ζωή μαζί του.Με λένε Τούλα και μένω στη Βούλα. Είμαι 27 χρονών, ψηλή, ξανθιά με κοντά μαλλιά, μικρά βuζιά με τεράστιες ρώγες, κwλαράκι πεταχτό και στρογγυλό και πόδια που ξετρελαίνουν τους άντρες. Α! Ξέχασα να σας πω ότι είμαι μεγάλη αλανιάρα. Είμαι παντρεμένη με τον Δημήτρη που είναι 45 χρονών και μου παρέχει μια άνετη από οικονομικής άποψης ζωή, μια και βρίσκεται καταξιωμένος επαγγελματικά, αλλά δεν μπορώ να πω ότι περνάω το ίδιο καλά και στην σ@ξοuαλική μου ζωή μαζί του.Εγώ από τη φύση μου είμαι πάρα πολύ θερμή σε αντίθεση με τον άντρα μου, ο οποίος είναι αρκετά ικανοποιημένος να μου κάνει έρωτα μια φορά κάθε δέκα με δεκαπέντε μέρες. Του αρκεί να το κάνουμε απλά, ιεραποστολικά και χωρίς καν να ενδιαφέρεται αν τελείωσα κι εγώ μαζί του.Η ιστορία μου άρχισε πέρσι τον
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ....                                                                                                                          Μετ. σε ιστότ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.